alakformálás
 hatékonyan
     az elfoglalt embereknek
 

 

Kettlebell edzés

Vasgolyós edzés az állóképesség fejlesztésért és erőnlétért

Egy hétköznapi kialakítású öntöttvas golyó, fogantyúval és némi festéssel - ez a kettlebell.

Képzeljen el egy ágyúgolyót, amire egy fém fület erősítettek. Egyszerűen hangzik, ugye?

Ám épp ez a kialakítás számtalan hatékony gyakorlatot tesz lehetővé, azaz amilyen egyszerű maga az eszköz, olyan sokféle a mozgás amire használhatják.

Az is tökéletesen ki tudja használni a kettlebellt, aki az átlagnál alacsonyabb állóképességgel kezdi.

A módszer azért kifejezetten kedvelt, mert a sokak számára fölösleges izomtömeg-növelés helyett, az izmok állóképességét és relatív erejét növeli nagymértékben, azaz a funkcionális erő, illetve erő állóképesség fejlesztése a fő célja.

Eltérően a hagyományos súlyzóktól, a kettlebellen a fogás nem a tengelyen történik, vagyis a kettlebell markolata messze esik a súly középpontjától.

Ebből adódóan a gyakorlatok közben folyamatos koordinációt és nagy erőkifejtést igényel. A helyes kivitelezés kizárólag egyszerre több izomcsoport bevonásával, illetve ezek összehangolásával érhető el. A gyakorlatok végzése során az egész test koordinált együttműködése szükséges, így egyszerre fejlődik a láb, a kar, a mozgáskoordináció és a koncentrációs készség.

Kettlebell edzéseken a gyakorlatokat a teljes mozgástartományban végzik, ezért nem következik be az izmok rövidülésének köszönhető merev mozgás. Sőt, a kettlebell edzéseken végzett gyakorlatoktól hajlékonyabbak, dinamikusabbak, mozgékonyabbak leszünk. Zsírégetésben pedig felülmúlhatatlan.

Mivel a kettlebell edzések közben fontos a helyes kivitelezés, a sérüléseket elkerülendő, ezért a gyakorlatokat csak tapasztalt tréner felügyelete alatt végezze!


Kettlebell az A3 Speedfitt-ben

Speedfitness termünkben - a TRX-hez hasonlóan - kétféleképpen van lehetősége a kettlebell edzésre.

Egyrészt személyi edzéseink keretében vagy a speedfitness edzés keretein belül a Speedfitt edzéssel összekapcsolva. Bármelyik módszert is válassza, az eredmény kiváló erőnlét, robbanékonyság és formás alak lesz.

Kettlebell edzés nőknek

Sokakban él az a tévhit, hogy a súlyzós edzések, illetve a kettlebell edzések nem valók nőknek.

A kettlebell edzés nőknek éppolyan hatásos, mint a férfiaknak, sőt!

Holott éppen a nők közül kerülnek ki többségében azok, akik fogyni szeretnének. A zsírégetésben pedig a kettlebell már magában is hatékony, azonban, ha még kombináljuk is a speedfitness-el, akkor valóban gyorsan fogunk látványos eredményeket elérni!

Mivel a kettlebell nem növel felesleges izomtömeget, azonban az alakformálásban kiváló - hiszen a test összes izmát megdolgoztatja - , így kimondottan ajánljuk az edzőtermünkbe járó hölgyeknek!

Kettlebell edzés férfiaknak

Mivel a kettlebell súllyal történő edzésforma, ezért sokan kimondottan férfias sportnak tartják.

Ám éppen a súlyzós edzés a férfiak közül azokat elrettenti, akik nem szeretnének óriási izmokat.

El kell mondjuk, a kettlebell edzésektől nem lesznek senkinek hatalmas izmai!

Azonban az izmok ereje megnő, az állóképessége fejlődik. Robbanékony, rugalmas és fitt lesz, aki használja.

A kettlebell edzés férfiaknak is való, olyan férfiaknak, akik fitt alakot szeretnének és azt, hogy erejükkel képesek legyenek, akár "hegyeket megmozgatni", de nem szükségszerűen vágynak óriási méretekre.

Csak néhány kattintás, és máris bejelentkezhet edzéseinkre!

Vegye fel velünk a kapcsolatot ITT, vagy telefonon a +36 30 703 08 20 telefonszámon.