alakformálás
 hatékonyan
     az elfoglalt embereknek
 

 

Táplálkozási tanácsadás

Figyeljen oda az étkezésre, és az eredmények is látványosabbak lesznek.

Önnek is szüksége lenne egy hozzáértő szakemberre, akivel meg tudja beszélni az étkezéssel kapcsolatos problémáit?

Szívesen kérne tanácsot, hiszen az étkezéssel kapcsolatban is olyan sok mindent olvashat, hallhat. De vajon melyik igaz és hatásos?

Forduljon nyugodtan edzőinkhez!

Szakembereink végzettségükből adódóan biztos helyről szerezték be az információkat, melyeket szívesen osztanak meg Önnel.

Mindegy, hogy diétáról, alakformálásról vagy testépítésről van szó, speedfitness edzőink minden célhoz segítenek a megfelelő étrend kialakításában!

Útmutató az egészséges életmódhoz 12 pontban

  1. Táplálkozzunk változatosan
  2. Együnk naponta 4-5 alkalommal
  3. Teljes kiörlésű, korpát is tartalmazó, barna lisztből készült gabonaterméket is fogyasszunk
  4. Zöldség és gyümölcs fogyasztás naponta 3szor
  5. Fél liter tejet vagy annak megfelelő mennyiségű zsírszegény tejterméket vigyünk be a szervezetünkbe
  6. Rendszeresítsük a sovány húsokat, heti egyszer a tengeri halakat
  7. Kevés, növényi eredetű zsiradékot használjunk
  8. Kevesebb só kerüljön az éltelbe
  9. Kerüljük a hozzáadott cukorban gazdag élelmiszereket
  10. Naponta minimum 6-8 pohár vizet igyunk
  11. Figyeljünk az élelmiszerek szennyeződésére, romlására
  12. Legalább heti 3szor minimum fél órát töltsünk mozgással
Gabonafélék, reggelik

A legtöbb kérdés a reggeli és gabonafélék témakörében merül fel.

  • Jobb-e a teljes kiörlésű, mint a finomliszt?
  • Tényleg annyival többet jelent-e, ha durum vagy tönkölybúzából készül a pékárú?
  • Meddig fogyasztható "bűntetlenül" a nap folyamán?
  • A magvasak közül melyiket érdemes venni?
  • Érdemes-e teljesen elhagyni az étkezésből és valami mással pótolni a búzát? Ha igen, mivel?

Ha Önben is felmerültek hasonló kérdések, tegye fel bátran személyi edzőjének!

Zöldségek és gyümölcsök

A zöldségekkel és gyümölcsökkel kapcsolatban általában a puffasztó hatás, esetleg epe problémák miatti óvatosság, illetve a cukortartalom miatti gyakori fogyaszthatóság témakörökben merülnek fel kérdések.

Például: Igaz, hogy a lefekvés előtti répa fogyasztás, annak cukortartalma miatt károsan hat a diétára?

Az Ön kérdéseire is szívesen válaszolnak edzőink!

Halak és húsok

Ebben a témában két nagy csoportra oszthatjuk az embereket.

Egyik részük szeretne hús nélkül étkezni, de nem biztos benne, hogy mivel is tudja kiváltani a húz és ugyanúgy pótolni a fehérjét, főleg azoknál probléma ez, akik izomtömeget akarnak növelni.

Az emberek másik csoportja pedig abban bizonytalan, hogy a fehér húsok mellett ajánlott-e és ha igen, milyen mértékben vörös húsokat is fogyasztani.

De aggodalomra semmi ok, edzőink minden kérdésre tudják a választ!